Hold Me Tight



[Home]   [First Comic]   [Latest Comic]   [Archive]   [About the author]   [Fan Art]   [+ Fav]   [RSS]

P. 21

« Newest    ‹ next  
  Previous ›    First »

Commentary:

Line-chan, July 8th, 2008, 6:15 am

::::PLEASE READ RIGHT TO LEFT::: 300.. fans... omg... I CAN'T BELIEVE IT!! That's the first time one of my comics have reached a number that high ;_; *really happy* Thank you everyone!!

Oh, and about the last panel... If you find it disturbing, I can remove it! AND PLEASE DON'T MIND ME DRAWING UGLY BODIES T-T

To Sigelina: It's good you noticed :3 Yes, Amaya is kinda flat-chested... and it annoys her XD

Advertisement, June 27th, 2017, 12:11 pm

Discussion:

Kippi, July 8th, 2008, 6:17 am

Whoa * u * LAWL I was not expecting that xD; Sexy though 8D I wonder what Suika's gonna do, ohohoho *shot*

Ahh I love Hold Me Tight xD

OH and Congrats!!! 8D

SomebodiesSunny, July 8th, 2008, 6:58 am

I like your bodies ..what would be wrong with those ..?

And, I like the twist it took, to this..

sigelina, July 8th, 2008, 7:10 am

I think you draw bodies very good :) However she's kinda flat-chested :P

alexisneo, July 8th, 2008, 8:56 am

definetly was not expecting that xD
you draw bodies so well oAo
*wonders what will happen next*

SapphireSophilia, July 8th, 2008, 10:21 am

woah! naked girl suprise! :>
i think that gives her a good reason to be nervous, don't you think?

AJAngelique, July 8th, 2008, 10:22 am

*squeals*

Abilden (Guest), July 8th, 2008, 12:25 pm

Uh Oh... she's.. naked o-O
Haha, well... I don't usually read shoujo ai, but HMT is so cute <3 (I feel gay now, lol)

Im gunna start on my part of the arttrade now ^O^

K i w i, July 8th, 2008, 1:49 pm

oh god! i'd be super nervous O/////O

Reegeta, July 8th, 2008, 3:27 pm

OMG SO NEKKID... so good =W=
You drew her body so beautifully ;A;

<3<3

Glori, July 8th, 2008, 5:23 pm

Aww bless, Amaya looks so sheepish in the last panel ^_^

Llawliet11, July 8th, 2008, 8:56 pm

O///OAmaya is hot

ChizukoSasaki, July 9th, 2008, 12:11 am

lol ...if that was me, i think i would know why i was nervous.
i'd turn around and be like "holy crap! dont hurt me!I didn't look on purpose ohmigod"
i wonder if i would die from blood loss....like a massive nosebleed. Lol.

HimitsuDollz, July 9th, 2008, 8:04 am

>////< Line-chaaaan you pervert!

Jude K.A. Boi, July 9th, 2008, 3:40 pm

....

NEKKID! SUIKA AND AMAYA ARE NEKKIE NEKKID IN THEIR NAKEY NAKEDNESS!!!!

*death by massive blood loss and severe hemorrhaging*

Boww, July 10th, 2008, 6:33 pm

yeah, I'd be nervous too. XD

Guest, July 11th, 2008, 11:24 am

someooneesss gonna get ravished *whistles*

very nice page btw ^_^ HOLD ME TIGHT RULES!! *waves banner/pompoms*

Kika (Guest), July 12th, 2008, 12:31 pm

Nice page :)

But last panel made me blush,I really though she had bigger breasts anyway ;)
Now I really wonder what they will do.

Demonese (Guest), July 25th, 2008, 3:31 pm

Hahaha! Nice drawing. (^_^)

Snatch Attack, October 20th, 2008, 11:44 pm

^_^ There is no such thing as ugly boobies. De all niice!! ;3

nerditude (Guest), May 24th, 2009, 2:28 pm

wow OMG you have such great artwork!! I wish I was that good. A year older than you. Ah well, I'll just work on my school stuff. Hehehe, I would have had an awkward discussion with my mother too!! But thank you for being one manga that does not falsely accentuate breast size!

Post A Comment

Average Rating: 5.00

Log In or Register to Remove Ads




Email this comic to a friend!
« First    ‹ Previous  
  Next ›    Newest »

Proudly hosted by Smack Jeeves  |  Site design by Draco  |  Site mod by Enkida