Hold Me Tight



[Home]   [First Comic]   [Latest Comic]   [Archive]   [About the author]   [Fan Art]   [+ Fav]   [RSS]

P. 10

« Newest    ‹ next  
  Previous ›    First »

Commentary:

Line-chan, April 24th, 2008, 12:19 pm

::::PLEASE READ RIGHT TO LEFT:::: Haha, Suika looks kinda fat in the fourth panel XDD She's not supposed to! THANK YOU FOR ALL THE LOVELY COMMENTS!!! *hug* I'm so happy ;A; <3

Advertisement, October 22nd, 2017, 5:04 am

Discussion:

amiko_16, April 24th, 2008, 3:03 pm

>XD~ She's already interested mwahaha

..All the girls in this comic are hot ;_; I want a harem of 'em all >XDD

PF-sama, April 24th, 2008, 4:16 pm

Kya~ Suika's so cute, I just wanna huggle her all over. >w<;; And I don't think she looks fat at all! D: She's leaning forward on the table, right? And man, Miki-chan's turning out to be one of those "oh ho ho ho" characters. XD;

Ahh~ I love this comic. :3

magik girl, April 24th, 2008, 5:16 pm

Yeah I would tease my friends when they are looking at a guy for a long time

and they would say "NO! I'M NOT!"
haha i am a teaser >:3

mikiki, April 24th, 2008, 9:49 pm

lol cool comc so far

Jude K.A. Boi, April 25th, 2008, 10:22 am

Suika's so confused and flushed! XD

Solude (Guest), April 25th, 2008, 10:32 pm

I CANT WAIT FOR THE NEXT PAGE >.<

yuri89 (Guest), April 26th, 2008, 8:04 am

: ) Wow,i really like your style how u draw, and also too the story. cannot wait newest page, keep going : )

Line-chan, April 29th, 2008, 8:10 am

To A-san: Haha, yeah! <3 *hug*

To Siskhi: Taaak XD

To Amiko_16: Haha, I'm glad you think so! <3

To PF-sama: Yes she is :3 I love "hohoho" characters XDD They remind me of my japanese teacher! If I don't understand or something like that, he would go "oh ho ho ho" lifting his right hand covering for his mouth XD Thank you for your sweet comment!

Magik Girl: THE SAME HERE, THE SAME HERE! XD

To Mikiki: Thanks! X3

To Jude K.A. Boi: Yes, haha <3 *huggles*

To Solude: Thanks ;A; I've updated now <3

To Yuri89: Thank you so much!

kupkakudu (Guest), June 15th, 2008, 11:20 am

hey:) i like your manga, your drawing style suits to the story. and i'm really glad there are still ppl who draw yuri. i feel like i'm being surrounded by yaoi stuff :/ wish you luck :)

Post A Comment

Average Rating: 5.00





Email this comic to a friend!
« First    ‹ Previous  
  Next ›    Newest »

Proudly hosted by Smack Jeeves  |  Site design by Draco  |  Site mod by Enkida